» Zwroty i reklamacje

Szukaj produktu

Twój Dom

Zwroty i reklamacje

 

ZWROT TOWARU



  • Klient będący konsumentem może zrezygnować z zakupu dokonanego w Sklepie – 
    to jest odstąpić od umowy – bez podania przyczyny w terminie 14 dni. 
    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument 
    wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana 
    przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.​
    
    
  • Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie  formularza oświadczenia 
    przed jego upływem albo oświadczenia wraz z towarem na adres Sprzedawcy: 
    „NELL” Iwona Bartosz z siedzibą w Bieruniu, kod poczty 43-155, ul. Turystyczna 1.
     
  • W razie rezygnacji z towaru zakupionego w Sklepie (czyli realizacji prawa odstąpienia od umowy),
    umowa uważana jest za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
    Złożenie samego oświadczenia bez jednoczesnego zwrotu towaru pociąga za sobą obowiązek 
    niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni, zwrotu towaru. Do oświadczenia o odstąpieniu
    lub do towaru Klient powinien dołączyć uprzednio otrzymany paragon fiskalny lub fakturę VAT.
    
    
  • Uiszczona przez Klienta cena za towar wraz z kosztami przesyłki do Klienta (które poniósł Klient), 
    zostaje niezwłocznie zwrócona po odstąpieniu przez Klienta od umowy, nie później jednak niż
    w terminie 14 dni. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta.
    
  • Drogi Kliencie pamiętaj ! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości 
    odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.
 
  • Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, aby zapobiec uszkodzeniom 
    podczas transportu, powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie,
    towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami 
    oraz dokumentami, jeżeli zostały wydane wraz z towarem, na adres Sprzedawcy:
    „NELL” Iwona Bartosz, ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń.
     
  •  Zwracany towar powinien być kompletny, nowy i nieużywany, z zastrzeżeniem że towar 
     może podlegać wypróbowaniu w zakresie w jakim jest to konieczne do stwierdzenia jego 
     charakteru, cech i sposobu działania.
 
       Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in. :
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta  lub  służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.


 
REKLAMACJE
 
  1. W celu złożenia reklamacji Klient powinien :
  • Zapakować produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu ( paragon lub faktura VAT )oraz odesłać na adres:
         NELL Iwona Bartosz, ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń.

      2. Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania
          reklamowanego produktu. Jeżeli na wniosek producenta proces reklamacyjny będzie wydłużony,
          poinformujemy Cię o tym.​
      3. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony
          na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów 
          magazynowych) - zwrócimy równowartość ceny produktu.

     4.  Kliencie pamiętaj ! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania
          przesyłek wysłanych za pobraniem.


          PLIKI DO POBRANIA :

         Formularz odstąpienia od umowy - pobierz tutaj
         Formularz reklamacji towaru - pobierz tutaj
           


Przejdź do strony głównej

Kontakt

  • E-mail:biuro@nell.com.pl
  • Telefon530-755-005
  • Godziny działania sklepuOn Line - 24 h / 7 dni w tygodniu TELEFONICZNIE : Pn - So 10.00 - 22.00 STACJONARNIE : Pn - Pt 11.00 - 17.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.